diumenge, 30 de novembre del 2014

Tutorial: Tió de Nadal en miniatura


Encara falten uns dies per Nadal, però hi ha coses que s'han de preparar una mica abans, com és el Tió de nadal :)

Us deixo un tutorial de com he fet el meu:

1. Agafem una branca d'uns 5 cm de llargada i de gruix suficient per a fer la cara. Jo he agafat branca d'avellaner, i com era una mica fosca l'he lijat una mica.




2. Tallem dos trossos petits d'un escuradents i els enganxem. Li podem donar una petita capa de pintura aigualida de color marró fosc per a unificar els colors de les fustes.




3. Amb el cap d'una agulla pintem la cara amb pintura acrílica.



4. Amb un tros de tel·la fem la barretina. Jo he triat una en que l'estampat ja em coincidia amb els colors, i per tant no he tingut que cossir ni unir dos tel·les.



5. Agafem un teixit per fer de manta. L'ideal seria el típic de quadres escocessos, en aquest cas jo he agafat una tel·la que no desfila.



6. Podem preparar regals embolicant trossets de cartró amb papers estampats.


I aquest és el resultat:


2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...